دستگیری کلاهبردار میلیاردری که در نیشابور وام می داد

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: درپی چند فقره شکایت شهروندان کلاهبرداری 1/5 میلیارد ریالی در پوشش اعطای وام در نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از آنها ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین دهقانپور افزود: در بررسی اظهارات مالباختگان این پرونده مشخص شد ، فردی سودجو که در یک واحد صنعتی در یکی از خیابان های سطح شهر مشغول کار است ، پس از اعتمادسازی مشتریان با وعده اعطای وام در قبال تشکیل یک صندوق خانگی اقدام به عضوگیری و دریافت مبالغ متفاوتی از 30 الی 50 میلیون تومان از افراد کرده است.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ، مشخص شد این فرد پس از اخذ مدارک هویتی، شناسایی و... با طرح ادعاهای واهی ، همچنان به فعالیت های مجرمانه اش ادامه می دهد.

سرهنگ دهقانپور گفت: کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی ، مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ، وی را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی و مواجهه با مالباختگان و مستندات پلیس به کلاهبرداری از پنج نفر به مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟