شلیک تیرخلاص پیرمرد  به یک زن در جلوی خانه پدرش / قاتل از هرات به تهران گریخت

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی گودرزی" معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، گفت: اواسط شهریور ماه سال جاری پرونده ای از پلیس اینترپل به اتهام قتل عمد توسط 2 تبعه افاغنه " ع. س" (70 ساله) و "ن. س" ( 20 ساله) به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده حکایت از آن داشت که مرد جوانی به همراه پدرش در 8 تیر ماه امسال به در خانه پدر زنش در شهر هرات افغانستان رفته و در جلوی خانواده همسرش را با شلیک 2 گلوله به قتل رسانده است.

4837a071-5a0b-444f-a874-40e33bef1374

این مقام انتظامی تصریح کرد: سرنخ هایی مبنی بر فرار قاتلان به کشور ایران و ورود غیر مجاز آنان به شهر تهران به دست آمد و متعاقب آن شناسایی مخفیگاه متهمان در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

گودرزی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره 10 مخفیگاه این پسر و پدر متواری را در شهرک رضویه شناسایی و موفق شدند هر 2 متهم را در صبح روز 29 مهرماه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کنند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بیان داشت: هر 2 متهم پس از سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس افغانستان قرار خواهند گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 511864 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟