به گزارش رکنا ، سردار احمد طاهری جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر دامغان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان نیمروز تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد که قاتل و چند همدستش در ساعت ۰۸:۳۰ دقیقه صبح روز نهم مهرماه سال ۹۴ بوسیله یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ مقتول را که جوانی ۱۹ ساله به نام مسعود است در محدوده شهرک مهماندوست از توابع شهرستان دامغان با اسلحه تپانچه به قتل رسانده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیمروز با یک سری تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهم را در یک کوره آجر پزی در حاشیه شهر نیمروز شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در حال خاکبرداری با یک دستگاه بیل مکانیکی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سردار طاهری تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده اظهار داشت از مدت‌ها قبل با مقتول که در شهر زابل سکونت داشته اختلاف و درگیری داشته و پس از اینکه مقتول به شهر دامغان رفته با چند نفر از دوستانش او را تعقیب و در فرصتی مناسب او را قتل رسانده و از آن مدت در شهر‌های مختلف متواری بوده است.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری دیگر همدستان متهم توسط پلیس آگاهی دامغان خاطر نشان کرد: متهم به قتل در حال حاضر با صدور قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده جهت تکمیل پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟