تعلیق و لغو مجوز ۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی

به گزارش رکنا، به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری؛ سخنگوی این سازمان از تشدید نظارت ها، تعلیق و لغو ۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی خبر داد.
آقای رضا جعفرزاده گفت : از آغاز توزیع بلیت‌های اربعین تا کنون ، دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و گروه رسیدگی به شکایات، چگونگی فعالیت‌های مراکز توزیع بلیت‌های پرواز‌های اربعین را با اهتمام بیشتر رصد می‌کنند.
وی با بیان اینکه تعداد مجوز‌های صادر شده برای ۱۲ شرکت هواپیمایی به ۱۴۸۵ مجوز رسیده است افزود: دیروز و امروز پرترافیک‌ترین روز‌ها در پرواز‌های رفت اربعین بوده است و روز‌های ۲۸، ۲۹ و ۳۰ مهر در روز‌های اوج بازگشت زائران خواهد بود.
آقای جعفرزاده افزود: با توجه به بالا بودن حجم ترافیک در فرودگاه نجف، در این ایام لازم است زائران طبق مقررات مندرج در بلیت‌ها در فرودگاه حاضر شوند تا به جهت بسته شدن گیت‌ها از پرواز باز نمانند.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت هواپیما در بازه زمانی ۲۰ تا ۳۰ مهر تغییر نکرده است و مراکز مجاز فروش بلیت ملزم به رعایت آن هستند.
وی از تعلیق و لغو مجوز یک دفتر و تعلیق سه ماهه سه دفتر خدمات مسافرت هوایی در طی بازرسی‌ها و گزارش‌های مردمی در این ایام خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 510468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟