جمالی: شکست سرویس‌های امنیتی فرانسه و موساد یک پیروزی برای ایران است

به گزارش رکنا ، محمد جواد جمالی با اشاره به دستگیری روح‌الله زم توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور، اظهار کرد: قبل از اینکه خود روح الله زم اهمیت داشته باشد، به نظر من نوع عملیاتی که انجام شد مهم است. همانطور که در خیلی از ویدئوهای زم می‌دیدیم او به نوع حمایت‌هایی که از طریق پلیس امنیت فرانسه شد، افتخار می‌کرد و می‌گفت که خودروهای شاسی بلند او را اسکورت می‌کنند و سیستم های امنیتی هوای او را دارند.

وی با بیان اینکه «شکست دادن سرویس‌های امنیتی فرانسه و چند سرویس امنیتی دیگر مثل موساد و سرویس‌های کشورهای همسایه یک موفقیت و پیروزی برای ایران بود»، افزود: ما به دنبال افتخارات در عرصه نظامی و زدن پهپاد آمریکایی و موفقیت‌ها در منطقه، یک پیروزی اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای هم به دست آوردیم که موفقیت‌های ایران را تکمیل کرد و نشان داد ایران اشراف امنیتی کاملی بر معاندین خود در داخل و خارج از کشور دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: این دستگیری پیامی به همه سلبریتی‌ها، ورزشکاران و برخی روزنامه‌نگاران دارد که به آنها در باغ سبز نشان دادند و حاضر شده‌اند علیه منافع ملی‌شان کار کنند. اینها باید بدانند که دشمنان ایران همیشه نمی‌توانند پشت‌شان را داشته باشند و بهتر است از تکیه بر آنها دست بردارند، همان‌طور که بزرگترهایشان مثل بن سلمان دید که نمی‌تواند به ترامپ اعتماد کند و دست مذاکره به طرف ایران دراز کرد.

جمالی ادامه داد: قطعاً خود روح‌الله زم اذعان خواهد کرد که اطلاعاتی که به عنوان اطلاعات داخل نظام به خورد برخی تعقیب کننده‌هایش در فضای مجازی داده مشتی مهمل و دروغ بافی بوده و در قبال جیره هایی که به او می‌دادند حاضر شده علیه ملت ایران و عزت خود وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه «دشمنان ایران از ضعف شخصیتی روح‌الله زم سوءاستفاده کردند»، گفت: او با کمترین تحصیلات و عقده‌های درونی به دنبال خودنمایی بود و با توجه به اینکه پدر او یک روحانی بود و در برخی مناصب فرهنگی فعالیت می‌کرد، به عنوان سوژه مناسب دشمن شناسایی شد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: به سایر کسانی که مثل او از ایران رفتند و علیه منافع مملکت‌شان کار می‌کنند می‌گویم که آغوش مملکت برای بازگشت آنها از اشتباه‌شان باز است و جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد.

جمالی با بیان اینکه «در آینده مشخص می‌شود چه کسانی پشت پرده این سناریوها بودند»، گفت: بحث زم یک بحث رسانه‌ای صرف نبوده است، بلکه او امنیت ملی کشور را به خطر انداخته بود و خصوصاً در غائله سال ۹۶ وارد حریم‌های امنیتی شد، البته تنها هم نبوده و باید اجازه دهیم مسئولین اطلاعاتی و امنیتی در فضای مناسب این اطلاعات را کشف و اعلام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟