آخرین خبر از پروند قتل میترا استاد / وکیل ناگفته ها را گفت + عکس

به گزارش رکنا ، وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: ما اعتراض کردیم، قتل را شبه عمد دانستیم، دیوان عالی کشور اعتراضات ما را پذیرفته‌ است که نقص‌ها برطرف شود تا ببینیم کارشناسان چه نظری می‌دهند تا دادگاه دوباره بر اساس آن رسیدگی کند و رای دهد.

حمیدرضا گودرزی درباره آخرین وضعیت پرونده محمدعلی نجفی گفت: بعد از آنکه دیوان عالی کشور رای شعبه 9 را نقض کرد و نقایصی را که ما در مورد کارشناسان اسلحه و تیم کمیسیون پزشکی قانونی گرفته بودیم دیوان عالی کشور وارد دانست، پرونده به شعبه مربوطه یعنی شعبه 9 دادگاه کیفری اعاده و ارجاع شد.

این وکیل دادگستری گفت: دادگاه نیز کارشناسان اسلحه و کارشناسان پزشکی قانونی را تعیین کرد و روز پانزدهم همین ماه نیز جلسه معاینه محل برگزار شد که کارشناسان از محل بازدید کردند و توضیحات لازم را شنیدند. هم‌اکنون نیز فرصت دارند ظرف 10روز تا دوهفته جواب نظریه کارشناسی را بدهند که آیا گلوله‌ای که از بدن مرحومه کشف شده و دفرمه بوده به دیوار اصابت کرده یا نه؟ و آیا کمانه کرده یا نه؟ که راه برای اثبات قتل شبه عمد باز شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن موضوعی که برخی تحت این عنوان مطرح کردند که گلوله‌هایی که به بدن مقتوله اصابت کرده مربوط به اسلحه آقای نجفی نبوده، جزو ایرادات شما نبوده است؟، گفت: بنده آن مطالبی که دیوان عالی کشور گفته را عرض می‌کنم. این مطلبی که شما می‌گویید در پرونده دیوان عالی کشور وجود ندارد.

گودرزی گفت: ما اعتراض کردیم، قتل را شبه عمد دانستیم، دیوان عالی کشور اعتراضات ما را پذیرفته‌ است که نقص‌ها برطرف شود تا ببینیم کارشناسان چه نظری می‌دهند تا دادگاه دوباره بر اساس آن رسیدگی کند و رای دهد. این سوالی که می‌فرمایید در چارچوب نظر دیوان عالی کشور نیست.

وی در پایان گفت: هفته آینده که نظر کارشناس آمد بنده مطالب را عرض می‌کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟