قلع و قمع 130 پاتوق معتادان متجاهر در کرج

به گزارش رکنا، غفور قاسم پور، فرماندار کرج به دستور استاندار البرز و با همراهی سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز، فرمانده انتظامی شهرستان کرج و جمعی از معاونان انتظامی و مدیران شهری، از روند اجرای طرح ضربتی (پاکسازی ۱۳۰ بافت مسکونی واقع در خط چهار حصار که به پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده بود و با گذشت دو سال پاکسازی آن یکی از مطالبات بام نشینان کرج به شمار می رفت، بازدید کرد.

غفور قاسم پور، فرماندار کرج در جریان این بازدید با حضور در محله های مسکونی خط چهار حصار، آخرین جزئیات را پیگیری کرد و نحوه اجرای کار را به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار داد و گفت: با وجود اینکه پاتوق معتادان در این منطقه پلمب شده بود اما درخواست ساکنان تخریب و پاکسازی کامل این اماکن بود چرا که به پاتوق و مرکز تجمع معتادان تبدیل شده بود، لذا به قید فوریت این اقدام به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرماندار کرج افزود: پس از تخریب، پاکسازی این بافت ها توسط شهرداری منطقه انجام شد و به دنبال این اقدام سایر مطالبات ساکنان خط چهار حصار نیز پیگیری می شود. صدور اسناد مالکیت خط چهار حصار، احیای بافت های فرسوده ی بام کرج، ایجاد امکانات بهداشتی و درمانی، رفاهی و خدمات شهری از جمله اولویت هایی است که در دستورکار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509895 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟