به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 161 ابوذر از دستگیری 2 مرد و یک زن که با تشکیل باندی مواد مخدر در محدوده کلانتری توزیع می کردند خبر داد و گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق منزل سرکرده باند، اعضای باند سوداگر مرگ می باشند.

سرهنگ "حسین شمسایی فر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در توضیح این خبر، بیان داشت: چند روز پیش خانمی جوان به نام معصومه در محله فلاح به سامانه پلیسی مرکز فوریت های 110 تماس و اظهار کرد تعدادی از لوازم منزلش و وجه نقد در هنگامی که آنان در منزل نبودند به سرقت رفته است.

وی گفت: تیمی از ماموران برای بررسی موضوع و شناسایی عامل یا عاملان سرقت به نشانی اعلامی اعزام شدند، که در بررسی های پلیسی و تحقیقات میدانی یکی از سارقان شناسایی شد و مشخص شد که سرقت توسط زن و مردی انجام شده است. .

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه اولین پرونده سرقت شناسایی شد، ادامه داد: در پایش های اطلاعاتی به دست آمد که این مرد با همکاری مرد و زن دیگری پاتوقی در محله فلاح برای خرده فروشی مواد مخدر و استعمال آن مهیا کرده اند و با همکاری یکدیگر مشغول خرده فروشی مواد مخدر هستند.

سرهنگ شمسایی فر افزود: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند متهم را قبل از ورود به مخفیگاهش دستگیر کنند.

کلانتر محله خزانه با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، 2 متهم دیگر پرونده نیز با هماهنگی های قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از این محل مقدار 200 گرم انواع مواد مخدر کشف و متهمان به همکاری یکدیگر و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سرکرده باند مطلع از ارتکاب سرقت توسط اعضای باند نبود، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که شاکی همسر سرکرده باند می باشد و اعضای باند از منزل سرکرده باند سرقت کرده اند.

بنا بر این گزارش متهمان پس از تکمیل تحقیاقت پلیسی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟