دسیسه زنانه 17 زن و مرد را بدبخت کرد / در ساوجبلاغ رخ داد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خانم در البرز خبر داد و گفت: متهم به 17 فقره کلاهبرداری به ارزش 25 میلیارد ریال اعتراف کرد.

محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ مبنی بر اینکه خانمی با جلب اعتماد اقدام به ایجاد صندوق قرعه کشی محلی کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مالباختگان متواری شده، موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهم حوالی گرمدره شدند و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. متهم در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات به 17 فقره کلاهبرداری به ارزش 25 میلیارد ریال اقرار کرد.

نادربیگی در پایان در رابطه با شیوه و روش این کلاهبردار حرفه ای اظهار کرد: متهم ابتدا با جلب اعتماد مالباختگان با ایجاد صندوق های قرعه کشی خانگی با مبالغ بالا، مبالغ هنگفتی از آن ها دریافت می کرد و متواری می شد. پرونده پس از تکمیل به همراه متهم به دادسرا ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟