به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه گفت: مرگ یک جوان در خیابان وصال این شهرستان از طرف فرماندهی انتظامی و مسوولان قضایی در حال بررسی است.

سرهنگ کریم اکبری روز پنجشنبه  افزود: طی روزهای اخیر و در پی اعلام اهالی منطقه خیابان وصال ارومیه مبنی بر اینکه تعدادی از جوانان در پارک این منطقه به حرکت‌های ناهنجار اقدام می‌کنند، سه نفر از ماموران یگان امداد این شهرستان برای سرکشی به محل اعزام و با حدود ۱۰ نفر از جوانان روبرو شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی از این جوانان به توزیع موادمخدر و قماربازی اقدام می‌کرده‌اند، بیان کرد: آنان با ماموران درگیر شده و به روی آنان چاقو کشیده بودند و در این درگیری یک نفر از جوانان جان باخته بود.

وی با تاکید بر اینکه همین جوان نیز سابقه چندین مورد چاقوکشی در این منطقه را داشت، بیان کرد: برخی از آنان نام‌های مستعار برای خود گذاشته بودند و جزو ارازل و اوباش منطقه بودند.

وی ادامه داد: جوان فوت شده یک هفته قبل با یکی دیگر از افراد منطقه درگیر شده و چند ضربه چاقو به گردنش اصابت کرده و چند روز در بیمارستان بستری شده بود.

سرهنگ اکبری افزود: موضوع مرگ این جوان در درگیری با عوامل انتظامی با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه آن به اطلاع مردم می‌رسد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی این استان در سال جاری است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509131 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟