به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی میناب در خصوص جزئیات این ماجرا گفت: چندی قبل یکی از شهروندان تبعه افغانستان در تماس با پلیس از ربوده شدن پسر کوچکش خبر داد و گفت: وقتی پسرش برای خرید نان از خانه خارج شده بود توسط افرادی ناشناس ربوده و گروگان گرفته شده است. بدین ترتیب پیگیری موضوع در دستور کار دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

مأموران در ابتدا با بررسی دوربین‌های مداربسته، مالک خودروی آدم‌ربایان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به آدم ربایی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. در این میان همدستان آدم ربا که پلیس را در یک قدمی خود می‌دیدند با یک واسطه، پسربچه را به پایگاه بسیج تحویل دادند و پسربچه هم سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و متهم تحویل دادسرا شده عنوان کرد: اقدامات پلیسی برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

سرهنگ رستمی در پایان از والدین خواست تا از فرستادن کودکان خردسال به پارک و مغازه به تنهایی خودداری کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟