دزدان خرما در سوران آدمکشی کردند / گلوله های جنگی مرد بیچاره را کشت !

به گزارش رکنا، جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد60ساله در یکی از نخلستان های شهر سوران شناسایی و دستگیر شد.سردار احمد طاهری  اظهار کرد: بیست و هشتم شهریورماه سال گذشته با دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک مردی 60 ساله از اهالی روستای "ناصرآباد" شهرستان سیب و سوران در بیمارستان "رازی" شهر سراوان بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد مردی سالخورده که بر اثر اصابت چند گلوله سلاح کلاش از ناحیه شکم و پای چپ پس از انتقال به بیمارستان رازی با وجود تلاش های تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سردار طاهری بیان کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی شهرستان سیب و سوران مشخص شد مقتول در روز حادثه در حال آبیاری نخلستان خود بوده که سه مرد جوان با 2 دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت خرما مشاهده و این افراد با سلاح کلت و کلاش به سمت مقتول تیراندازی و از محل متواری می شوند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری تحقیقات گسترده میدانی ضارب را که فردی شرور و دارای چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان سیب و سوران است را شناسایی و دستگیری او را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: با توجه به متواری بودن این فرد شرور و همدستانش در ارتفاعات منطقه" بیرک" روند رسیدگی به پرونده به کندی پیش می رفت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی در خصوص بازگشت او به یکی از روستاهای حاشیه شهر سوران بدست آمد.

سردار طاهری تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم قضائی محل اختفای متهم را در یک تعمیرگاه خودرو محاصره و در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات مربوطه کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر همدستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل30 ساله پس از بازجوئی های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508725 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟