این مرد پلید  زن تهرانی را بی هوش کرد ! / وقتی چشم باز کردم جای ناشناسی بودم !

به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 118 ستارخان از دستگیری مردی مسافر کش خبر داد و گفت: متهم پس از سوارکردن خانم جوان بر خودرواش با تعارف آبمیوه مسموم وی بی هوشی و کلیه اموال مسافر را سرقت کرده بود.

سرهنگ "سعید لشینی" درباره جزئیات این خبر، اظهار کرد: روز بیستم شهریور امسال خانمی جوان به کلانتری 118 ستارخان مراجعه و با طرح شکوائیه ای مدعی بود: در خیابان نواب به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری که راننده آن مردی حدودا 30 ساله بود، شدم.

پس از طی مسافتی باب گفت و گو آغاز شد و پس از کمی صحبت کردن، راننده خودرو که مدعی بود کمی تشنه است جلوی یک آبمیوه فروشی متوقف و پس از خرید آبمیوه یکی را به من تعارف و دیگری را خودش نوشید.

ولی پس از مدت کوتاهی احساس سنگینی در سرم کردم و دیگر چیزی نفهمیدم. زمانی که به هوش آمدم، متوجه شدم در کنار کوچه ای فرعی ناشناسی افتاده ام و النگوهایم در دستم نیست، کیفی دستی ام که حاوی گوشواره و گوشی و وجوه نقدی و تعدادی نیم سکه طلای بهار آزادی بود به سرقت رفته است.

کلانتر محله ستارخان بیان داشت: در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودروی مسافر کش شناسایی و پس از شناسایی مالک خودرو، مخفیگاه وی نیز در محدوده کلانتری شناسایی شد.

سرهنگ لشینی ابراز داشت: با اخذ دستور قضائی متهم در روز سیزدهم مهرماه در محل سکونتش دستگیر و در بازرسی از این محل تعدادی از اموال مال باخته از قبیل سکه، گوشی های سرقتی و کیف دستی کشف شد.

وی با بیان اینکه شاکی چهره متهم را مورد شناسایی و تایید قرار داد، تصریح کرد: متهم به همراه تحقیقات اولیه انجام شده برای کشف سایر جرائم مشابه و تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟