قتل یک دختر در خانه باغ 7 شیطان در برابر دوربین /  فیلمی که زن تهرانی لو داد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از اول مهر امسال به دنبال شکایت یک زن جوان به نام سپیده آغاز شد که به پلیس آگاهی تهران رفته بود.

وی گفت :من و همسرم وضع مالی خوبی داریم. مدتی پیش تصمیم گرفتیم خانه مان را بفروشیم و یک خانه ویلایی در غرب تهران بخریم .من در سایت های اینترنتی به دنبال ملکی مناسب بودم که خانه ویلایی را در حوالی فرحزاد پیدا کردم .من با صاحب آگهی که مردی بنگاه دار بود، قرار گذاشتم و به ملاقات او رفتم. آن مرد که جمعه نام داشت و بعدها متوجه شدم افغان است، خانه ویلایی را به من نشان داد و سپس پیشنهاد داد تا از خانه باغی در همان حوالی بازدید کنم .او می گفت خانه باغ ملکی موروثی است و وراث آن در خارج از کشور هستند. به همین دلیل قبول کردم همراه او به خانه باغ بروم.

وی ادامه داد: عصر بود که مقابل در خانه باغ رسیدیم. من در یک لحظه تردید کردم و می خواستم برگردم و با همسرم تماس بگیرم اما مرد بنگاه دار مرا به داخل هل داد. آن جا بود که شش مرد افغان به من حمله کردند و بی رحمانه مرا آزار دادند.

به دنبال شکایت این زن، پلیس به خانه باغ در حوالی فرحزاد رفت و در بررسی آن جا کارت ویزیت مربوط به یک مرد بنگاه دار را پیدا کرد .صاحب کارت ویزیت شناسایی شد و گفت جمعه را از قبل می شناسد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد، جمعه طی قرار صوری ردیابی و بازداشت شد اما آزار زن جوان را انکار کرد .

در حالی که تلاش برای ردیابی شش همدست وی ادامه داشت پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این میان سپیده در دادگاه حاضر شد و به افشای زوایای پنهانی از این پرونده مخوف پرداخت .

وی به قضات دادگاه گفت : هفت مرد افغان به من حمله کردند و می خواستند مرا آزار دهند که مقاومت کردم.در آن میان یکی از آن ها فیلم سیاهی را به من نشان داد که مجبور شدم تسلیم خواسته شیطانی آن ها شوم. در فیلم مردان افغان قصد داشتند دختری جوان را آزار دهند اما چون مقاومت کرد بی رحمانه او را کشتند و جسدش را دفن کردند.

این زن در حالی که اشک می ریخت، ادامه داد: با دیدن این فیلم به شدت ترسیده بودم. التماس کردم تا مرا رها کنند اما آن ها از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۱ شب مرا آزار دادند و شکنجه کردند .حوالی ساعت ۱۱ شب بود که مرا رها کردند. آن ها تهدیدم کردند اگر در این باره به کسی حرفی بگویم مرا می کشند اما من بلافاصله به خانه برگشتم و با همسرم به پلیس آگاهی رفتیم .

با افشای جنایت هولناکی که مردان افغان رقم هم زده بودند پلیس رد شش نفر دیگر از آن ها را یافت و همگی بازداشت شدند اما جرمشان را انکار کردند.

در این میان فقط یکی از آن ها لب به اعتراف گشود و گفت :جمعه زن تنها را به خانه باغ آورد و دوستانم او را آزار دادند اما من وی را آزار ندادم و فقط نظاره گر بودم.

قرار است هفت مرد شیطان صفت در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508328 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟