دستگیری سارق شیرازی که رکورد سرقت را زده بود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق و کشف 81 فقره سرقت خودرو و قطعات آن در عملیات پلیس آگاهی خبر داد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شیراز و همچنین وقوع سرقت های متعدد قطعات و محتویات، پس از ارجاع و وصول پرونده‌ها به پلیس آگاهی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

سردار "حبیبی" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته، موفق شدند یک نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به 81 فقره سرقت خودرو و قطعات و محتویات در شیراز اقرار کرد، افزود: در این خصوص 5 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان حتی الامکان خودرو خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و از پارک کردن اتومبیل در مکان های خلوت و تاریک جدا خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟