دستگیری سارق حرفه ای در زابل

به گزارش رکنا، سرهنگ " احمد ثمره حسینی "  اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهر "زابل " که باعث ایجاد خسارت به اموال بیت المال شده بود، موضوع، با حساسیتی ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت و به منظور شناسایی سارقان گشت هایی هدفمند در این حوزه فعال شد.

وی گفت: سرانجام پس از چند شبانه روز اقدامات خاص پلیسی ، واحد گشت انتظامی کلانتری در حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر زابل جوانی را که در حال قطع سیم های شبکه برق بود مشاهده و دستگیر کردند..

وی خاطر نشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق بیش از 40 متر سیم برق، یک دستگاه قیچی سیم چین و مقادیر زیادی انواع کابل برق بریده شده را بهمراه چندین گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف کردند.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: متهم 28 ساله پس از انتقال به کلانتری و در نتیجه بازجویی های فنی پلیس، به 4 فقره سرقت کابل های برق در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و با اشاره به اینکه سارقان سیم برق خسارات جبران ناپذیری رابه اموال عمومی وارد و موجب مختل شدن زندگی مردم می شوند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس 110 موارد را به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508166 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟