دستگیری ۵ متهم جدید در پرونده شبنم نعمت زاده +جزئیات

در جلسه دوم رسیدگی به اتهامات پرونده فساد دارویی و متهمان شبنم نعمت زاده و احمدرضا لشگری پور بود که قاضی مسعودی مقام خبر از دستگیری ۵ متهم جدید دیگر داد.

به گفته مسعودی مقام این متهمان جدید هم به نوعی در روند اجرای فسادهای دارویی نقش داشته‌اند و ردپای آنها هم در پرونده مشخص است؛ اما تاکنون جز نعمت زاده و لشگری پور نام متهم دیگری در پرونده به چشم نخورد است و نه نماینده دادستان و نه قاضی درباره این متهمان جدید سخنی نگفته‌اند.

شناسایی سرنخ‌های جدید در پرونده نعمت زاده و در تمامی جلسات رسیدگی ادامه دارد علاوه بر شناسایی متهمان، انبار جدیدی هم کشف شده است و متهمان هم خود به نوعی از ردپای دیگر افراد دخیل در پرونده صحبت کرده‌اند.

امیرمسعود مظاهری وکیل متهم شبنم نعمت‌زاده درباره جزئیات نقش متهمان جدید پرونده فساد دارویی اظهار کرد: به نظر می‌رسد افراد جدیدی که به عنوان متهم در پرونده شناخته شده‌اند در حیف‌ومیل کردن دارو‌های شبکه نقش موثر و مستقیمی داشته‌اند .

متهمان جدید پرونده فساد دارویی چه نقشی در شرکت داشتند؟

او ادامه داد: افراد جدیدی که به عنوان متهم پرونده شناخته شده‌اند در مفقود شدن دارو‌ها نقش داشتند و مال را به صورت غیرقانونی تصاحب کرده‌اند.

مظاهری درباره ایفای نقش متهمان جدید پرونده فساد دارویی در شرکت دارویی رسا اظهار کرد: افرادی که به عنوان متهم جدید شناخته شده‌اند در بخش توزیع شرکت حضور داشتند و بخشی از کار فروش و توزیع را انجام می‌دادند.

وکیل متهم نعمت‌زاده تصریح کرد: اگر مشخص شود که چه کسی فساد دارویی انجام داده است باید مجازات شود و میان خانم نعمت زاده و فردی دیگر هیچ تفاوتی وجود ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 507672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟