دستگیری 2 برادر مالخر هنگام مونتاژ گوشی های سرقتی تهران

به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 167 دولت آباد از دستگیری 2 برادر مالخر و کشف 277 قطعه کالای سرقتی خبر داد و گفت: متهمان هنگام مونتاژ گوشی های سرقتی دستگیر شدند.

سرهنگ "پیمان احمدی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران کلانتری 167 دولت آباد در پایش های اطلاعاتی مطلع شدند که 2 برادر حدودا 27 و 28 ساله در محل سکونت شان اقدام به خرید و فروش گوشی های سرقت می کنند و این رفتار متهمان نارضایتی اهالی محل را نیز به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه دریافتند که این 2 برادر علاوه بر مالخری گوشی های سرقتی را مونتاژ کرده می فروشند.

وی با اشاره به این که تیم تجسس کلانتری تحقیقات در این خصوص را بر عهده گرفتند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با هماهنگی انجام شده، تیم عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام شدند.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: مدتی ماموران مخفیگاه متهمان را تحت کنترل در آوردند و با اطمینان از اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان حضور دارند، موفق شدند هر مالخر را در حالی که مشغول مونتاژ کردن گوشی های سرقتی بودند، دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از این محل تعداد 36 دستگاه گوشی سرقتی، یک دستگاه ضبط و باند، تعداد 197 عدد تاچ و ال سی دی، 17 عدد تبلت سرقتی، 27 عدد باتری گوشی و قاب های زیبا و گرانقیمت به همراه چند دستگاه هویه و هیتر برای جدا کردن قطعات گوشی از یکدیگر کشف شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهمان برای تحقیقات تکمیلی به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند، اضافه کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟