حکم زندان برادر کیم کارداشیان پاکستانی به جرم قتل ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دادگاه پاکستان مردی جوان را که سال 206 به جرم آزار و اذیت ،شکنجه و قتل خواهرش دستگیر و زندانی شده بود به حبس ابد محکوم کرد.

به نقل از بی بی سی، بر اساس رای دادگاه، محمد واسیم برادر مدل معروف پاکستانی به نام قندیل بلوچ را در سال 2016 با دوختن دهان و بینی وی موجب خفگی و قتل عمد او شد.

متهم در ابتدا پس از دستگیری اعتراف کرد که خواهرش را که به کیم کارداشیان پاکستانی ها معروف بود به خاطر این که عکس های نامناسبش را در فضای مجازی انتشار داده بود و مردان زیادی اندام های برهنه و زنانه او را دیده بودند به همین خاطر تصمیم گرفت برای نگه داری از آبروی خانواده اش قندیل بلوچ را که موجب ننگ و آبروریزی آن ها شده بود از بین ببرد.

پس از دستگیری محمد و حبس سه اله ، دو برادر دیگر وی که در جریان قتل بودند گناهکار شناخته نشده و دادگاه برادر بزرگتر را به عنوان قاتل اصلی عنوان و به پس از 3 سال به حبس ابد محکوم کرد.

گفتنی است که پس از انتشار خبر حکم زندان محمد، رسانه های پاکستانی اعلام کردند که احتمال برگزاری دادگاه تجدید نظر از سوی وکیل محمد اعلام شده و احتمال دارد که رای صادر شده تغییر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟