شکایت زن فوتبالیست معروف از بی اخلاقی های پی در پی همسرش / او بازیکن منچستر بود

به گزارش رکنا،  در اوایل اگوست اعلام شد که وین رونی نه تنها قرار است که برای دربی کانتی بازی کند بلکه به عنوان کمک مربی نیز در این تیم فعالیت خواهد کرد. اما این بازیکن در زندگی شخصی به نظر می‌رسد که اوضاع خوشی ندارد.

در حالی که این بازیکن همچنان از همسرش جدا نشده است، مدام به وی خیانت می‌کند و تصاویری از او در حالت غیرعادی در جشن‌های مختلف پخش می‌شود. نکته‌ای که همسرش کالین را هم به شدت ناراحت کرده است.

دی سی یونایتد برای بازی مقابل وایتکپس در روز‌های اخیر به ونکوور سفر کرده بود. با وجود شکست برخی از بازیکنان تیم آمریکایی تصمیم گرفتند که شب را در شهر بچرخند و وقت بگذرانند. حالا نشریه سان تصاویری از رونی در دو کلوب شبانه در کانادا منتشر کرده است.

در یکی از تصاویری که از رونی منتشر شده، مهاجم اسبق منچستریونایتد در ساعت ۵:۳۰ بامداد در کنار یک زن ناشناس دیده می‌شود که منتظر آسانسور هستند.

رونی قریب به ۱۰ سال پیش با همسرش کالین ازدواج کرد. همسر این بازیکن با وجود تمامی مشکلات در سال‌های اخیر همواره از او حمایت کرده، اما به نظر می‌رسد که این دو در مسیر جدایی باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506119 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟