اقدام خجالت‌آور پسرجوان با زن عمویش در آبادان

به گزارش رکنا، در پی اعلام به مرکز پلیس110آبادان مبنی بر وقوع یک فقره سرقت خانه در خیابان احمد آباد آبادان بلافاصله مأمورین تجسس کلانتری15احمدآباد به محل اعزام شدند.

  در این رابطه خانمی که صاحب خانه است به مأمورین گفت که شب گذشته به کمک برادرزاده همسرم و یکی از پسران فامیل اسباب کشی کردم و به این مکان آمدم و به دلیل خستگی اسباب خانه را هنوز نچیده ام و شب گذشته را خانه اقوام ماندم .

این زن ادامه داد: صبح زمانیکه به خانه بازگشتم مشاهده کردم که در خانه ام شکسته و یک سری از لوازم باارزش خانه به سرقت رفته است که در این راستا مأمورین باتوجه به تحقیقات میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته روبروی خانه زن جوان توانستند چهره دو نفر را که وارد خانه زن جوان شده بودند را بدست بیاورند.

مأموران زمانیکه از زن جوان دعوت کردند تا مجرمان را شناسایی کنند . وی با دیدن چهره سارقان شوکه شد و عنوان کرد که یکی از این افراد برادر زاده شوهرش و دیگری نیز پسرفامیل شان است که این دو نفر در جابه جایی لوازم خانه به زن جوان کمک کرده بودند.

 مأمورین بلافاصله در اقدامی غافلگیرانه هر2متهم را دستگیر کردن  که در بازرسی از خانه متهمین لوازم سرقتی منزل زن جوان کشف شد.

پسر فامیل که یکی از مغازه داران بنام در بازار احمد آباد آبادان است. علت این کارش را مارک بودن لوازم زن فامیل عنوان کرد وی گفت: زمانیکه داشتیم اسباب کشی می کردیم از یک سری از لوازم مارک زن جوان خوشم آمد و با توجه به اینکه می دانستیم زن فامیل مان قرار است شب را در خانه یکی از اقوام بماند تصمیم به سرقت این لوازم گرفتیم .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 505959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟