دستگیری سارقان مسلح جنوب شرق کشور

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس 7 نفر از عاملان سرقت های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و 26 فقره سرقت کشف شد.

سردار محمد قنبری امروز اظهار کرد: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های به عنف و مسلحانه 7 نفر از عاملان سرقت ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر، چابهار و هیرمند با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک تیغه خشاب حاوی سه فشنگ و 6 قبضه چاقو کشف کردند.

سردار قنبری بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو، یک عدد دوچرخه ، 19دستگاه تلفن همراه و 5 میلیون ریال وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به 4 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مسلحانه منزل ،14 فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو ،4 فقره سرقت به عنف وجه نقد یک فقره سرقت به عنف احشام و یک فقره سرقت به عنف دوچرخه اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟