فیلم فجیع ترین قتل  در خرم آباد ! / 80 گلوله به 2 مرد شلیک شد + اختصاصی
حجم ویدیو: 2.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:17

 

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

به گزارش اختصاصی رکنا؛ ظهر داغ نخستین روز شهریورماه امسال، در مرکز شهر خرم آباد اوضاع اصلا آرام دنبال نمی شد. ماجرا از این قرار است که غلام عباس بیرانوند به همراه خواهرزاده خود، مهدی کر بیرانوند برای مراسم فاتحه خوانی به منزل یکی از اقوام رفته بودند که در حال برگشت درگیر یک حادثه خونین می شوند.

80 تیر شلیک شد

یکی از نزدیکان مقتولین در مورد روز حادثه این گونه به خبرنگار رکنا توضیح می دهد: « یکی از هم طایفه ای هایمان چند روز پیش از ماجرا فوت شده بود و در آن روز پدرم به همراه پسر خواهر خود به منزل او برای خواندن فاتحه رفته بودند.» او در ادامه می گوید: « حوالی ساعت 11 ظهر و در راه بازگشت از منزل آن مرحوم و در منطقه گلدشت اما حادثه عجیبی برای پدر و پسر دایی ام رخ داد. به گفته شاهدین ماجرا، دو مقتول در ماشین سانتافه پدرم و با سرعت حدود 40 کیلومتر در حال حرکت بودند که ناگهان یک خودروی پژو و یک موتور سیکلت که کاملا هم چهره خود را پوشانده بودند، راه آن ها را سد می کنند.»

2 جسد با سر و صورت ترکیده در سانتافه

راوی ماجرا در ادامه می گوید: «پدرم که طبیعتا شوکه هم شده بود است، از سرعت خود کم کرده و در حال توقف بوده است که مهاجمان شروع به رگبار بستن آن ها با دو سلاح کلاشینکف می کنند. از جمع 22 گلوله ای که به پدرم اصابت کرد ه است، 12 گلوله به سر اصابت کرده که همین مساله شدت فاجعه بار بودن این حادثه را نشان می دهد. مهدی پسر دایی ام نیز 5 بار از ناحیه سر مورد هدف گلوله قرار گرفته و حدود 40 گلوله نیز به ماشین سانتافه برخورد کرده است. هر دو نفر در دم جان باخته اند و مهاجمان نیز بلافاصله صحنه را ترک کرده اند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قتل در خرم آباد

کدخبر: 505456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟