التماس های دردناک پدر زهرا از مردم / دختری 21 ماهه ناپدید شده است+ عکس

به گزارش رکنا، یک هفته از ناپدید شدن زهرا کوچولو در روستای قلعه نو گذشت و جست‌وجو‌ها برای یافتن او بی نتیجه مانده است. خانواده‌اش هر روز سراغ پلیس و امدادگران می‌روند تا خبر جدیدی از دخترشان به دست بیاورند، اما دست خالی برمی‌گردند. هلال‌احمر احتمال غرق شدن کودک در کانال آب را ضعیف می‌داند و پلیس با طرح چهار فرضیه تحقیقات برای یافتن او را آغاز کرده است.

از دوشنبه‌شب که زهرا مشغول بازی مقابل در خانه شان بود و ناگهان ناپدید شد تا ظهر شنبه، تلاش‌های زیادی برای یافتن ردی از او انجام شده است.

از تلاش نیرو‌های هلال‌احمر با جست‌وجو در محل به کمک سگ‌های زنده‌یاب گرفته تا تلاش ماموران نیروی انتظامی و بررسی تمام دوربین‌های مدار بسته؛ همه برای یافتن اثری از زهرا بی‌نتیجه‌بود.

روز گذشته پدر زهرا در تماس با خبرنگار ما گفت: حال مادر زهرا هر روز که می‌گذرد، بدتر می‌شود. شب‌ها خواب به چشمانش نمی‌آید و ترس و اضطراب از این‌که فرزند خردسالش الان در چه حالی است، او را رها نمی‌کند.

خیلی‌ها به ما می‌گویند برای پیدا شدن دخترمان نذر و دعا کنیم. اما خیلی نذر و دعا کرده‌ایم و من می‌خواهم از مردم خواهش کنم تا پیدا شدن زهرا، کودک ما را فراموش نکنند و همچنان به انتشار عکس‌های او ادامه دهند.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محله مان در قلعه‌نو حاضر شده و تحقیقات را ادامه دادند. آن‌ها درباره نتیجه تحقیقات به ما حرفی نمی‌زنند.

پدربزرگ زهرا هم گفت: هر لحظه پیگیر خبری از نوه ام هستم و هر روز به اداره آگاهی سر می‌زنم. آن‌ها در تلاش برای روشن شدن موضوع هستند، اما هنوز خبر خاصی به ما نشده و اگر اقدام خاصی هم انجام داده‌اند، ما را در جریان آن قرار نمی‌دهند. هر جایی که فکر می‌کردم شاید نشانی از زهرا پیدا شود، گشته‌ام و دیگر نمی‌دانم باید چه کار کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟