بازداشت فرد هتاک به رهبری در زرند

به گزارش رکنا، یعقوب احمدی جانشین دادستان زرند گفت : "ولایت فقیه"، "امنیت ملی"، "حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب" و "نظم عمومی " خط قرمز ما است لذا سرسپردگان دشمن که به خیال خام خود برای ضربه زدن به انقلاب با روش‌های مختلف در فضای مجازی فعالیت میکنند بدانند که با هوشیاری افسران جنگ نرم هرگز به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.

او تصریح کرد:دستگاه قضایی وفق قوانین با اخلال گران نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

احمدی با توجه به همکاری تنگاتنگ شهروندان زرندی با نهاد‌های امنیتی و قضایی گفت: برخی از کاربران فضای مجازی با اعلام عدم آگاهی نسبت به اعمال مجرمانه خود تقاضای عفو دارند که در جواب باید گفت که عدم آگاهی نسبت به هر عمل مجرمانه نافی مسئولیت آنان نیست.

جانشین دادستان زرند از تمام کاربران فضای مجازی خواست تا سطح آگاهی خود را جهت فعالیت در این حوزه افزایش دهند چرا که در صورت ارتکاب جرم هیچ مماشاتی در جهت برخورد با آنان صورت نمی‌گیرد.

احمدی با اشاره به فعالیت کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از جرم دادگستری زرند افزود: این کارگروه صرفا با هدف ارتقای سطح آگاهی مردم فعالیت می‌کند و بهتر است تمام فعالان این حوزه نسبت به رعایت موارد تهیه شده در این کارگروه دقت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟