تخریب ویلای 12 میلیاردی در فیروزکوه / صاحب ویلا به کوه هم رحم نکرده بود + تصاویر

به گزارش رکنا، دادستان شهرستان فیروزکوه در حین تخریب ویلای 12 میلیاردی گفت: محکوم پرونده با تراشیدن کوه و ایجاد بنا در بطن کوه نسبت به احداث بنا در شش طبقه حدود ۷۰ سوئیت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان اقدام کرده است.

عباس رضایی دادستان شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه مهلت ۱۵ روزه که به مالک ویلای ۱۲ میلیاردی داده بودیم به اتمام رسیده است، اظهار کرد: همان‌طور که مشاهده می‌کنید محکوم پرونده با تراشیدن کوه و ایجاد بنا در بطن کوه نسبت به احداث بنا در شش طبقه حدود ۷۰ سوئیت با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان اقدام کرده است.

وی گفت: ما ۱۵ روز قبل به محکوم پرونده به‌محض شروع به اجرا جهت اینکه خسارت‌ها به حداقل برسد ۱۵ روز مهلت دادیم اما نه‌تنها از این ۱۵ روز استفاده نکردند بلکه متأسفانه دنبال مسائل دیگری بودند اما نتوانستند نتیجه بگیرند.

دادستان شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه دستگاه قضایی با قاطعیت هر چه تمام‌تر و بدون تبعیض بین افراد نسبت به اجرای حکم در حال اقدام است، تأکید کرد: همگان بدانند دستگاه قضایی در نهایت شجاعت و قاطعیت نسبت به تصرف اراضی ملی، چیزی که سرمایه برای آیندگان و جزو بیت‌المال است، کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت هرچه‌تمام‌تر نسبت به اجرای احکام اقدام خواهد کرد.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: با تخریب این بناهای غیرمجاز، 3500 متر از زمین‌های ملی آزادسازی شد.

جمشید جویباری رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان فیروزکوه نیز در اظهار کرد: با توجه به اینکه متصرف اراضی ملی در منطقه حصار بن اقدام به احداث بنا در اراضی ملی کرده بود ما دو پرونده حقوقی و کیفری هم‌زمان تشکیل دادیم.

وی گفت: ۱۲۰۰ متر از محدوده تصرفی در محدوده کیفری متهم محکوم‌به خیانت و رفع تصرف شد و به وضع سابق برگشت و در سطح ۱۹۹۲ متر هم در پرونده حقوقی محکوم‌به پرداخت خسارت و قلع و قم بنا و عودت اراضی ملی به بیت‌المال شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 504694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟