به گزارش رکنا، ساعت 10 صبح دوشنبه 25 شهریور بود که ماموران کلانتری 124 قلهک تهران از درگیری خونین دو جوان در میدان هدایت اطلاع یافتند و به سرعت تیمی از ماموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست پی بردند که جوان 24 ساله ای از ناحیه قلب هدف ضربه چاقو قرار گرفته و در مقابل یک سوپرمارکت روی زمین افتاده است.

امدادگران اورژانس به سرعت در محل حاضر شدند و پسر جوان را به بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه این جوان روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

به این ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تجسس های فنی وارد عمل شدند و در گام نخست تحقیقات، ماموران به سراغ برادر مقتول که در صحنه درگیری حضور داشت رفتند.

برادر قربانی جنایت گفت: در یک پیک موتوری کار می کنم که با قاتل در داخل پیک موتوری درگیر شدم و پس از این که از سوی قاتل هدف ضرب و جرح قرار گرفتم با برادرم که در نزدیکی محل کارم به کار نانوایی اشتغال داشت تماس گرفتم که خیلی زود برادرم آمد.

وی افزود: برادرم وقتی وارد مغازه شد به هواخواهی من با قاتل درگیر شد که پسر جوان با چاقو به برادرم حمله کرد و او را به قتل رساند که در همان محل درگیری به کمک مردم مانع فرار قاتل شدیم.

کارآگاهان در ادامه پی بردند که قاتل در ابتدا آب دهان خودش را به صورت برادر مقتول انداخته و همین موضوع باعث شروع درگیری آن ها شده است.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟