قتل پرستار بدحجاب در تهران / آزاده با مرد غریبه چه سروسری داشت + عکس متهم

به گزارش رکنا، این قاتل دیروز در حالی محاکمه شد که اصرار بر ادعای عجیبش دارد.

گمشده خانم پرستار جوان در تهران

رسیدگی به این پرونده از ۱۹ آذرماه سال ۹۷ به دنبال ناپدید شدن یک زن جوان به نام آزاده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شوهر این زن که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: همسرم پرستار است و در یک مطب کار می کند. او دیروز صبح از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت . وقتی به مطب محل کار او رفتم منشی گفت همسرم به محل کارش نرفته است .

وی افزود: گوشی موبایل آزاده خاموش است و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. به دنبال اظهارات این مرد تلاش برای پیدا کردن ردی از زن گمشده آغاز شد .

آخرین ردپا در ایستگاه جوانمرد قصاب

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بررسی تماس‌های تلفنی این زن پرداخت و دریافت وی صبح با اسنپ به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب رفته بود. به این ترتیب راننده اسنپ تحت بازجویی قرار گرفت .

وی گفت : صبح زن جوان را از مقابل خانه اش سوار ماشینم کردم. او در حوالی متروی جوانمرد قصاب از ماشین پیاده شد در بین راه با یک نفر تلفنی درباره سند زدن یک ملک صحبت می کرد و به نظرم می خواست با او قرار ملاقات بگذارد .

اظهارات راننده جوان سرنخ اصلی را به پلیس داد و روشن شد آزاده بتازگی ملکی را خریده است و با فروشنده اختلاف حساب داشت .

بازداشت محمود که با زن پرستار قرار داشت

بدین ترتیب ؛ مرد 40 ساله‌ای به نام محمود ردیابی و بازداشت شد .

وی که سعی داشت خودش را بی اطلاع از مرگ آزاده نشان دهد داستانسرایی های بسیاری کرد تا اینکه در بازجویی‌های بعدی لب به اعتراف گشود و به قتل زن جوان اعتراف کرد.

جزییات قتل

محمود گفت : مدتی پیش ملکی را به یک نفر فروخته بودم او نیز خانه را با زن جوانی معامله کرده و سفته های من را به زن جوان داده بود . به همین خاطر ۳۰۰ میلیون تومان سفته دست زن جوان داشتم. من هرگز او را ندیده بودم فقط چند بار تلفنی با او صحبت کردم تا مشکل مان را حل کنیم .

وی ادامه داد: آخرین بار با او صحبت کردم و از او خواستم تا مقابل محل کارم بیاید تا با هم ملاقات کنیم. از او خواستم وقتی به محل کارم می آید مرتب و با حجاب باشد او در حالیکه بدحجاب بود روی صندلی جلو پژو پرشیا کنار من نشست. من به او اعتراض کردم و از او خواستم تا به صندلی عقب برود اما عصبانی شد و شروع به فحاشی کرد. او خیلی توهین کرد و من که از بدحجابی اش عصبانی شده بودم دستم را روی گلویش گذاشتم و او را تهدید به مرگ کردم . اما ساکت نشد . او فحاشی می کرد که با دو دست گلویش را گرفتم تا این که بیهوش شد .

وی گفت: من که ترسیده بودم ماشین را متوقف کردم و به او ماساژ قلبی دادم اما زن جوان نفس نمی کشید .به همین خاطر به سمت اتوبان قم رفتم. در میان راه از ترسم و برای پنهان کردن جسد به پمپ بنزین رفتم و بنزین خریدم .سپس در جاده قم جسد را آتش زدم تا راز قتل پنهان بماند .

جسد سوخته خانم پرستار در جاده قدیم قم

به دنبال اظهارات این مرد پلیس بقایای جسد را کشف کرد و محمود به بازسازی صحنه جرم پرداخت. وی در بازجویی های بعدی ا گفت: باور کنید من قصد کشتن زن جوان را نداشتم. من فقط به خاطر رفتارهای غیر اخلاقی آزاده به او تذکر دادم اما او شروع به فحاشی کرد که کنترل اعصابم را از دست دادم. من بیمار دیالیزی هستم و از اولیای دم تقاضای بخشش دارم.

بنابه این گزارش؛پرونده این مرد با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی از خود دفاع کند. این در حالی است که همسر قربانی که قیم دو دختر خردسالش است برای وی حکم قصاص خواسته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504418 ویرایش خبر
لینک کپی شد
هاله مجیری
آیا این خبر مفید بود؟