به گزارش رکنا، محمد معصومی فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره قتل بر اثر شلیک گلوله با سلاح شکاری در داخل باغ‌های روستایی در اطراف تویسرکان، موضوع به طور ویژه در دستور کار اکیپی مجرب از پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه بلافاصله ماموران با حضور در صحنه قتل اقدام به جمع‌آوری دلایل، مدارک و شواهد اولیه موجود در صحنه جرم کردند افزود: ماموران پس از پایش اطلاعاتی دریافتند که قاتل اهل و ساکن شهر همدان است.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه در این راستا اقدامات و هماهنگی‌های لازم به منظور دستگیری قاتل انجام گرفت ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی به منظور دستگیری قاتل به محل اختفاء وی مراجعه کردند؛ اما نامبرده در محل حضور نداشت.

وی اضافه کرد: ماموران با توجه به شواهد و قرائن موجود که قاتل هیچ راه گریزی از چنگال قانون ندارد، از خانواده قاتل خواستند او خود را هر چه سریع‌تر به قانون معرفی کند.

معصومی با اشاره به اعتراف به قتل متهم پس از دستگیری، متهم در تشریح نحوه وقوع قتل گفت: برای شکار گراز در روستاهای اطراف تویسرکان وارد مزارع شخصی اهالی شده‌ که با مقتول رو به‌رو و پس از جر و بحث لفظی با هم درگیر شدند.

وی افزود: قاتل در این زمان با اسلحه شکاری که در دست داشته اقدام به تیراندازی به طرف مقتول کرد، که منجر به قتل وی شد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان یادآور شد: متهم پس از تکمیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی داده و سپس با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503995 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟