فرهاد کاری کرد که پدرش با خودرو از روی او رد شد

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 96 و به‌دنبال مرگ مشکوک مردی 42 ساله به‌نام فرهاد که در برخورد با خودرو پدرش جان باخته بود، آغاز شد. در ادامه پدر 78 ساله فرهاد به اتهام قتل بازداشت شد و به جرم خود اعتراف کرد.

این متهم صبح روز گذشته در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد که در آغاز جلسه دادگاه قاضی دهقان نماینده دادستان پس از قرائت متن کیفرخواست از اولیای دم خواست تا درخواست‌شان را اعلام کنند که مادر مقتول رضایت خود را از همسرش اعلام کرد.

سپس متهم در جایگاه ایستاد و در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: فرهاد از 16سالگی گرفتار اعتیاد بود و دو بار هم ازدواج کرد اما به خاطر اعتیادی که داشت از همسرانش جدا شد. او 25سال اعتیاد داشت و در این مدت حدود 20بار او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما هربار پس از بازگشت دوباره کارهای گذشته‌اش را تکرار می‌کرد. او در این سال‌ها زندگی را برای همه خانواده تلخ کرده بود ما می‌خواستیم به او کمک کنیم اما او زیر بار نمی‌رفت. آن روز هم قصدم این بود که او را به بیمارستان ببرم تا مداوا شود اما او به یکباره در خودرو را باز کرد و به بیرون پرید بعد با پرتاب سنگی شیشه جلو خودروام را شکست و دوباره سنگ دیگری برداشت که من ناگهان از ترس پایم روی پدال گاز گذاشتم و به فرهاد برخورد کردم. من قصد کشتن پسرم را نداشتم اگر این‌طور بود او را برای ترک به بیمارستان نمی‌بردم. بدنبال اظهارات متهم و تأییدیه بیمارستان درباره پرونده روانی فرهاد و همچنین رضایت اولیای دم و طبق قانون مجازات اسلامی نوع قتل انتسابی به متهم از نوع شبه عمد اعلام ومتهم از قتل عمد تبرئه شد.‌برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟