دستگیری سرکرده باند سارقان خودروهای همدان در خانه اش

به گزارش رکنا، سرهنگ جمشید باقری گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۹ فرهنگیان همدان حین گشت زنی به راننده و سرنشین یک دستگاه سواری پراید مشکوک و با استعلام از سامانه پلیس مشخص شد خودرو سرقتی است.

وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو، راننده و سرنشین بازداشت و پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی و تخصصی اعتراف کردند که سارق اصلی فردی دیگری است که با راهنمایی متهمان و هماهنگی مقام قضائی، متهم سوم نیز در منزلش در همدان بازداشت شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در تحقیقات دایره تجسس کلانتری مشخص شد، سر کرده این باند که فردی سابقه دار است در تیرماه سال جاری از زندان آزاد شده و مجددا با سایر اعضای این باند، تاکنون ۶ خودروی پراید را از شهرهای همدان، ملایر، رزن، لالجین و نوبران سرقت و پس از سرقت باطری، زاپاس و اموال با ارزش داخل آن، خودرو را در محله های خلوت حاشیه شهر رها کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای بررسی تخصصی جرایم به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شدند، از شهروندان خواست ضمن مجهز کردن وسایل نقلیه خود به تجهیزات ضد سرقت از قبیل سیستم دزدگیر و قفل پدال و فرمان، از نگهداری اموال با ارزش در داخل خودرو خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟