اعترافات تکاندهنده 2 قاتل اجاره ای در مشهد / برای 15 میلیون آدم می کشند + عکس

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تاکید بر این که هفت متهم این پرونده جنایی در شهرهای مختلف کشور به دام افتاده اند درباره چگونگی وقوع حادثه و اعترافات متهمان اصلی گفت: ساعت 21 شب هجدهم مرداد گذشته جنایت مسلحانه ای در روستای آبیان از توابع شهرستان باخرز رخ داد که طی آن مهاجمان مسلح با شلیک گلوله ، راننده یک دستگاه پژو پارس به نام یاسر را به قتل رساندند و متواری شدند.

سردار محمد کاظم تقوی افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

رئیس پلیس سرزمین خورشید تصریح کرد: بررسی ها نشان می داد جنایت مسلحانه به دنبال کینه قدیمی مربوط به تخریب ، نزاع و یک پرونده قتل (در حدود 2.5 سال گذشته) رخ داده است بنابراین فعالیت های اطلاعاتی کارآگاهان در این باره متمرکز شد. و هفت متهم این پرونده در شهرهای شمالی کشور ، مشهد، قم و باخرز دستگیر شدند. سردار تقوی با اشاره به اعترافات متهمان اصلی پرونده اضافه کرد «سجاد- ز و الیاس – ن» در اعترافات خود اظهار کردند قرار بود برای ارتکاب این جنایت مبلغ 15 میلیون تومان از فردی دریافت کنند که آن ها را اجیر کرده بود اما فقط تاکنون 2.5 میلیون دریافت کرده اند .

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دو متهم که با موتورسیکلت و در اطراف دامداری روستای آبیان جنایت مسلحانه را مرتکب شده اند در بازجویی ها اعتراف کردند که حدود دو ماه قبل نیز برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به شکستن شیشه های منزل طرف مقابل کردند و 15 میلیون تومان نیز برای این اقدام خودگرفته اند. وی اضافه کرد: الیاس - ن که جوان 21 ساله ای است به شلیک گلوله اعتراف کرده و بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟