حمله فرشاد به دختر عموی 35 ساله اش / رویا زیر دوش بود / در تهران رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، این همسرکش وقتی پای میز محاکمه ایستاد ابراز پشیمانی کرد.

حمله به رویای 35 ساله در حمام

رسیدگی به این پرونده از ۱۷ آبان سال ۹۶ به دنبال کشته شدن زن ۳۵ ساله ای به نام رویا در حمام خانه اش در خیابان هلال احمر در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۵ رازی قرار گرفت.

پسر ۱۲ ساله قربانی وقتی از مدرسه به خانه بازگشته بود با جسد خونین مادرش در حمام روبه‌رو شده و پلیس را مطلع کرده بود.

تحقیقات میدانی

خیلی زود ماموران در محل جنایت که طبقه چهارم یک آپارتمان بود حاضر شدند و در صحنه ای تلخ با جسد خونین زن جوانی روبه رو شدند که پسر دانش آموز او بالای سر آن نشسته و التماس می کرد مادرش چشم های خود را باز کند!

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و همزمان بازپرس جنایی دستور داد تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران رازگشایی کنند و قاتل را به دام اندازند.

فرار فرشاد پس از قتل رویا

وقتی پلیس در بررسی های اولیه به اختلاف های دنباله دار رویا و همسرش فرشاد پی برد، ردیابی شوهر این زن آغاز شد .

شواهد نشان می‌داد فرشاد همزمان با قتل همسرش به مکان نامعلومی گریخته است .دو روز از این ماجرا گذشته بود که با تلاش پلیس مرد جوان ردیابی و بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

در دادگاه

هفته گذشته، فرشاد در شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای این جلسه پدر و مادر رویا برای داماد سابق شان حکم قصاص خواستند.آن ها اعلام کردند به هیچ قیمتی از خون دخترشان گذشت نمی کنند.

سپس فرشاد در جایگاه ویژه ایستاد و قتل را گردن گرفت. وی در تشریح جزئیات قتل دلخراش گفت: من جوشکار بودم و وضع مالی خوبی داشتم. اما یکباره ورشکسته شدم و اوضاع مالی ام به هم ریخت .

فرشاد افزود: آن زمان تراکت پخش می‌کردم و درآمد کمی داشتم. به همین دلیل تحت تاثیر شرایط بد به شیشه پناه بردم و معتاد شدم. بعد از این ماجرا اختلاف های من و رویا زیاد شد. او که دختر عمه ام بود می‌گفت دیگر حاضر نیست با من زندگی اش را ادامه دهد و طلاق می خواست.

فکر می کردم رویا به همکارش ارتباط شوم دارد

وی ادامه داد :رویا حتی چند بار از خانه مان قهر کرده و به خانه خواهرش رفته بود. من تحت تاثیر مصرف شیشه به او بدبین شده بودم و گمان می کردم با یکی از همکارانش در ارتباط است. آخرین بار به شدت با هم درگیر شدیم و رویا به حمام رفت.

من که عصبانی شده بودم گلدانی را برداشتم و به داخل حمام رفتم و با گلدان به سر رویا زدم. وقتی او روی زمین افتاد با چاقو چند ضربه به او زدم و خانه‌مان را ترک کردم . بعد از چند ساعت به فروشگاه رفتم و یک دست لباس نو خریدم و دو شبانه روز در خیابان ها بی هدف پرسه می زدم تا این که نوزدهم آبان ماه وقتی در حال عبور از پل ۹ دی در جنوب تهران بودم، مامور پلیس آگاهی که در صحنه قتل حاضر شده بود و عکس مرا در خانه مان دیده بود با من روبه رو شد و به من دستور ایست داد . من همان موقع قصد داشتم خودم را از روی پل به پایین پرتاب و خودکشی کنم اما او مانع شد و مرا دستگیر کرد.

وی که سرش را پایین انداخته بود گفت :من از مرگ همسرم پشیمانم . باور کنید من رویا را دوست داشتم و هرگز نمی خواستم او را بکشم. اما تحت تاثیر اعتیاد، بیکاری و شرایط بد زندگی دست به چنین کاری زدم. حالا هم از پدر و مادر رویا طلب بخشش دارم.

بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟