سردار عبدالرضا ناظری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در آبان‌ماه سال گذشته فردی که در حوزه طلاسازی فعال بوده 12 کیلوگرم طلا از شهرستان کهنوج خریداری کرده بوده اظهار داشت: در مسیر انتقال سارقان این خودرو را تعقیب کرده و در بین راه به خودرو مذکور تیراندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از تیراندازی واژگون شده و سارقان طلاها را به سرقت می‌برند عنوان کرد: با تلاش همکارانم در فرماندهی انتظامی شهرستان عنبرآباد و با دستورات لازم سارقان در کوتاه‌ترین زمان شناسایی شده و در شهرستان‌های مختلف با نیابت قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در این باند یک نفر سارق و دو نفر مال‌خر دستگیر شدند بیان کرد: حدود 11 و نیم کیلو از این طلاها کشف شده است و بنابه دستور قضایی توقیف شدند.

وی با بیان اینکه بخشی از این طلاها در اختیار همکاران قضایی شهرستان است گفت: افرادی که قصد انتقال اقلام قیمتی همچون طلا را دارند توصیه می‌شود حتما پلیس را مطلع کرده و آمار جابه‌جائی و انتقال را در اختیار پلیس قرار دهند.

ناظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به باند دومی که در شهرستان عنبرآباد دستگیر شده افزود: این باند، باند سارقان احشام بوده که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند که یک قبضه سلاح هم از آنها کشف شده است.

وی با بیان اینکه این باند تاکنون به تعداد 11 فقره سرقت اعتراف کردند گفت: پرونده آنها تکمیل و وارد مراجع قضایی شده است تا با آنها برخورد لازم انجام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501537 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟