به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با موضوع ظرفیت‌های قانونی در مطالبه‌گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی مردم متدین این شهر از مسئولان انتظار دارند که اطراف اماکن مقدس، حرم‌ها برای زائران و مجاوران امن باشد و کسی مرتکب گناه و تخلف نشود.

وی افزود: دادگستری استان فارس برنامه پاکسازی اطراف اماکن مقدس را در دستور کار خود قرار داده و با ادارات ذیربط هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام شده و این طرح بطور ویژه در دهه اول محرم در حال اجراست و پاکسازی اماکن مقدس بصورت کامل و مستمر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

موسوی، با هشدار و تاکید جدی در خصوص تخلفات باغ شهر‌ها در سطح شهر شیراز و اطراف این کلانشهر نیز گفت: با مذاکرات انجام شده با محاکم کیفری ۲ و محاکم تجدیدنظر، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی در دستور کار قرار دادیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس هشدار داد: باغ شهر‌هایی که در آن‌ها فساد و تخلفاتی انجام می‌شود بجای پلمپ مصادره خواهند شد و این از برنامه‌های اصلی و قطعی دادگستری خواهد بود و این موضوع فساد ها موجبات جریحه دار شدن احساس عموم و نارضایتی مومنان را به همواره داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و همگان نفع کنند.

موسوی خواستار اجرایی شدن بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارت شد و گفت: این موضوع بایستی از سوی مدیران مربوطه جدی گرفته شود و به زودی این روند در تمامی استان سوق داده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟