عکس+کشف+جسد+کودک

به گزارش گروه ترجمه رکنا، جسد کودکی 2 ساله در یکی از جنگل های پنیسیلوانیا کشف شد.

این در حالی است که گزارش آدم ربایی و مفقود شدن این کودک چندی پیش روی میز پلیس قرار گرفت و ماموران هنگام تحقیقات و جست و جو برای پیدا کردن کودک با جسد عریان او در جنگل مواجه شدند.

پس از کشف جسد و انتقال به پزشکی قانونی ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان قتل آغاز کردند.

در پی تحقیقات پلیسی، بازپرس پرونده با پرس و جو از خانواده قربانی متوجه شد که کودک آخرین بار به همراه معشوقه پدرش از خانه بیرون رفت و تاکنون به خانه بازنگشته بود تا این که جسدش در جنگل پیدا شد.

مادربزرگ کودک، در اعترافاتش به مامورپلیس گفت که پسرش پس ازجدایی از همسر سابقش تصمیم گرفت که با همکارش آشنا و وارد رابطه شود و بیرون رفتن کودک با زن جوان به این دلیل بود که بتوانند قربانی را با او آشنا کرده و رابطه ای بین‌شان برقرار کنند.

با اظهارات مادربزرگ کودک، پلیس تلاش خود را برای شناسایی معشوقه مشکوک آغاز کرد و توانست او را قبل از فرار شناسایی و دستگیر کند.

زن جوان ابتدا در بازجویی هایش ابراز بی اطلاعی کرد و گفت پس از دیدن کودک او را به خانه رسانده و از ماجرا بی خبر است اما پس از مدتی اعتراف کرد که پس از ربودن کودک او را به زن دیگری که نیازمند فرزند بود فروخته و احتمالا مرگ او نیز توسط زن خریدار رخ داده است.

پس از پیگیری های پلیس، شارنا نانسی 25 ساله _ زن خریدار _ دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد و با بازجویی های اولیه به قتل کودک اعتراف و ابراز پشیمانی کرد.

در حال حاضر 2 زن در زندان هستند تا جلسه محاکمه آن ها به زودی برگزار شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501361 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟