به گزارش رکنا، رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری مردی که در شبکه های اجتماعی کرده خانم جوانی را به اسید پاشی تهدید کرده بود، خبر داد.

سرهنگ "تورج کاظمی" درگفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: با شکایت خانمی 24 ساله ساکن تهران مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در محیط شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام وی را به اسید پاشی تهدید کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که متهم قبل از تهدید به اسیدپاشی تصاویر خصوصی شاکی را منتشر کرده است که حکایت از این داشت که فرد نا شناس آشنایی قبلی با شاکی دارد.

وی تصریح کرد: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی و مشخص شد که فرد ناشناس مردی 50 ساله می باشد.

رئیس پلیس فتا افزود: متهم با هماهنگی قضائی به پلیس فتا دعوت ولی وی با بیان اینکه مالک خط می باشد، اظهار داشت: اطلاعی از انتشار تصاویر و تهدید به اسید پاشی ندارد.

سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه در تحقیق از پسر وی مشخص شد که وی 24 ساله و ساکن تهرانپارس بوده و اکنون مشغول به تحصیل است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که شاکی و متهم هم دانشگاهی بوده و در یک محل مشغول به تحصیل می باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی در ادامه اظهارات خود به قصد ازدواج با شاکی اذعان داشت، بیان کرد: شاکی اظهار داشت: متهم تصاویر وی را در فضای مجازی منتشر کرده است، وی را به اسید پاشی تهدید کرده است، ترس از اسیدپاشی موجب شده که به پلیس فتا مراجعه و اعلام شکایت کند.

سرهنگ کاظمی در خصوص اظهارات متهم گفت: متهم در بازجوئی های اولیه اظهار کرد: " در طول تحصیل در دانشگاه به شاکی علاقه مند شدم و با هم دوست شدیم و قصد ازدواج با یکدیگر را داشتیم ناگهان شاکی به همه ی وعده های خود پشت پا زد و با وسط کشاندن عدم تفاهم فکری درخواست قطع ارتباط را خواست و دیگر با من رابطه ی خود را قطع کرد، من هم از این موضوع ناراحت شدم و چون به وی علاقه مند بودم او را تهدید به انتشار تصاویر شخصی اش کردم ولی ایشان توجهی نکرد بناچار او را تهدید به اسید پاشی کردم و درصدد انتقام جویی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی را کردم"

رئیس پلیس فتا در پایان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به همراه شاکی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای منتقل و متهم در اختیار قانون قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟