۳۸۲ متهم قاچاق  ارز در هرمزگان روانه زندان شدند

با تلاش ماموران انتظامی استان هرمزگان و با اجرای طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ۳۸۲ متهم طی یکماه گذشته در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت زمان ۳۱۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق نیز در استان شناسایی و توقیف شد.

سردار عزیزالله ملکی خاطرنشان کرد: در مردادماه امسال در مجموع انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۶۴۷ میلیارد ریال در هرمزگان کشف و ضبط شد.

وی عمده کالاهای قاچاق کشف شده را لوازم آرایشی، دارو، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات رایانه ای، پارچه، احشام، سیگار، فراورده های نفتی، خودرو، مواد خوراکی و برخی اقلام دیگر عنوان کرد.

سردار ملکی با بیان اینکه در این مدت زمان یک باند قاچاق کالا نیز شناسایی و متلاشی شد، افزود: در همین مدت ۴۱۱ فقره پرونده کشف کالای قاچاق نیز تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به تاثیرهای سوء قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور، گفت: از عموم مردم خواستاریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟