به گزارش رکنا،  رئیس کلانتری 111 هفت چنار از دستگیری متهمی با 28 سابقه کیفری هنگام سرقت و فرار از دست ماموران گشت این کلانتری خبر داد.

سرهنگ هادی زمانیان در تشریح این خبر بیان داشت: راس ساعت دو و نیم بامداد روز جاری بود که عوامل گشت کلانتری در خیابان فرهنگ در حال گشت زنی متوجه فردی شدند که در حال تخریب قفل یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفیدرنگ بود.

وی ادامه داد: سارق با دیدن ماموران سوار بر موتورسیکلت خود که در محل روشن بود شد و برای فرار به سمت ماموران آمد و ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح مجبور به شلیک یک تیر به سمت لاستیک جلوی موتورسیکلت مورد استفاده متهم شدند.

وی افزود: سارق به فرار خود ادامه می داد تااینکه ماموران دوباره با قانون به کارگیری سلاح این بار لاستیک عقب این دستگاه را نیز پنچر کردند؛ بااین حال سارق به صورت پیاده با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شده بود که ماموران انتظامی با مهارت پلیسی خود سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ زمانیان افزود: پلاک موتورسیکلت مورد استفاده سارق نیز استعلام گرفته و مشخص شد که این دستگاه سرقتی است؛ با استعلام سابقه متهم 35 ساله در کلانتری، مشخص شد او 28 فقره سابقه سرقت دارد و در آخرین سابقه خود مدت سه سال حبس به دلیل سرقت خودرو تحمل کرده است.

در انتها با تشکیل پرونده ای متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟