به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ فرامرز منصوری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز 110 مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی وانت بار آریسان حامل لوازم خانگی در محور "سربندر - ماهشهر"، سریعا ماموران پلیس آگاهی این شهرستان جهت بررسی موضوع اعزام و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تدابیر انجام شده و راه‌اندازی گشت‌های تخصصی در کمتر از 72 ساعت متهمان که با یک دستگاه پژو 405 با پلاک دستکاری شده در نیمه شب در محور سربندر در حال تردد بودند، توسط گشت پلیس آگاهی ماهشهر شناسایی شدند. سارقان به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند که پس از تعقیب و گریز و با رعایت قانون شهروندی، سرانجام خودرو متوقف و چهار متهم نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی ماهشهر بیان کرد: در بازرسی از این خودرو دو قبضه سلاح جنگی کلاش، 97 عدد تیر جنگی کلاش، سه تیغه خشاب مربوطه، مقادیری مدارک مسروقه، یک عدد رینگ بوکس، یک عدد چاقو، شش گوشی تلفن همراه و چهار نقاب پوشش چهره که از آن جهت سرقت استفاده می‌کردند، کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان که به صورت باند مسلحانه اقدام به سرقت می‌کردند، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شدند.‌برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟