به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب سیرجان از انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می‌کرد، خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی از افراد اصلی این شبکه دستگیر و بازداشت شده‌اند.

 محسن نیک‌ورز اظهار داشت: در برخورد با جریانات و فرقه‌های نوظهور که در راستای اقدام علیه امنیت ملی کشور فعالیت می‌کردند، دادستانی سیرجان با همکاری سازمان اطلاعات سپاه استان طی ماه‌ها کار پیچیده اطلاعاتی ضمن کشف و رصد یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می‌کردند را با اقدام عملیاتی مورد ضربه قرار داد و عوامل اصلی دستگیر و بازداشت شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اعلام اینکه در این رابطه تعدادی افراد نیز به دادسرای سیرجان احضار شده‌اند، عنوان کرد: در خصوص آگاه‌سازی و روشنگری در خصوص این عرفان کاذب تعداد زیادی از افراد فریب‌خورده دعوت و ارشاد شدند.

وی گفت: با توجه به موارد مطروحه فوق و در راستای منویات مقام معظم رهبری، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی قرار گرفت.

دادستان سیرجان بیان کرد: پروژه شومی از سوی برخی کانون‌های بین‌المللی در حال انجام است که کیان و جوهره تدین را هدف قرار گرفته است متولیان امور نه‌تنها باید در برابر آن تدبیری فعالانه بیندیشند بلکه در قدمی پیش از آن باید توجه داشته باشند که ناخواسته گرفتار مشارکت در مدل پیچیده دین‌زدایی و دین‌ستیزی که در حال حاضر فعال شده است، نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500448 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟