اولین عکس از 2 کودک کشته شده در قتل عام خرم آباد + ناگفته های تلخ

به گزارش رکنا، شامگاه چهارشنبه 6 شهریور با تماس‌های پی‌در‌پی ساکنان محله «ماسور» خرم آباد، تیمی از مأموران کلانتری راهی یکی از خانه‌های این محله شدند. مأموران پس از حضور در محله «ماسور»، با راهنمایی همسایگان وارد خانه شده و به محض ورود با اجساد غرق در خون مادر جوان خانواده و«علیرضا» پسر 7 ساله‌اش رو‌به‌رو شدند این در حالی بود که کمی آن طرف‌تر جسد کبود و نحیف «ضحا»، دختر 2 ساله خانواده نیز در گوشه اتاق افتاده بود.

همسایه‌ها که از دیدن این صحنه وحشت زده شده بودند سعی داشتند پدر خانواده را که در غم مرگ همسر و فرزندانش بر سر و صورت می‌کوبید، آرام کنند. هیچ کس نمی‌دانست عامل این جنایت کیست و تصور هم نمی‌کردند که قاتل همان مردی باشد که در یکقدمی آنها گریه و زاری می‌کند...

با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان در محل، تحقیقات میدانی آغاز و مشخص شد شوهر این زن از مدتی قبل بیکار بوده و زن جوان هزینه‌های زندگی را تأمین می کرده است. در گام بعدی مرد جوان که حالات و رفتار عجیبی داشت مورد تحقیق قرار گرفت اما اظهارات ضد و نقیض او درباره خود و خانواده‌اش ظن پلیس را برانگیخت و این مرد به‌عنوان مظنون اصلی این جنایت بازداشت شد.

newspaperimgl_7145_8

سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: «پدر دو کودک و شوهر زن جوان در ابتدا منکر قتل بود اما در بازجویی‌های تخصصی به قتل خانواده‌اش به‌خاطر اختلافات خانوادگی اعتراف کرد. براساس اظهارات اولیه متهم، او همسر و پسر 7 ساله‌اش را با چاقو به قتل رسانده و دختر کوچکتر خود را خفه کرده است. تحقیقات این پرونده و بازجویی از متهم در پلیس آگاهی استان برای مشخص شدن زوایای پنهان و انگیزه اصلی این جنایت ادامه دارد.» برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زهره صفاری

کدخبر: 500332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟