به گزارش رکنا، رزمندگان نیروی زمینی سپاه انتقام خون شهید شوانی را از تروریست ها گرفتند. روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اقدام تروریستی عوامل وابسته به استکبار جهانی، گروهک جنایتکار و خائن به ملت کرد (دمکرات) که منجر به شهادت بسیجی خالد شوانی در پیرانشهر شده بود ، با هدایت مسئولین گروهک از آن سوی مرز برای خروج تروریست ها از کشور ، بیست و چهار ساعت پس از اقدام کورشان با تلاش و پیگیری مستمر و شبانه روزی سپاه، اداره اطلاعات و مرزبانی آذربایجان غربی و با مسدود شدن مرز و تعقیب جنایتکاران، در یک اقدام غافلگیرکننده در مخفیگاه موقتشان در یکی از روستاهای شهرستان سردشت ، هر دو تروریست به هلاکت رسیده و نفر سوم که رابط خروج آنها از کشور بود مجروح و دستگیر شد.

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) ضمن قدردانی از اداره کل اطلاعات و مرزبانی آذربایجان غربی، تاکید می کند خانواده ها و به خصوص نسل جوان در برابر وسوسه های شیطانی این گروهک ها مقاومت نموده و از گرفتار شدن در گرداب مرگ انها خودداری کنند.

همچنین به حامیان منطقه ای و استکباری گروهک های معاند نیز هشدار می دهد هرگونه اقدامی برای برهم زدن امنیت و آرامش این ملت با پاسخ سخت و کوبنده سپاه روبرو خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟