علی اکبر مختاری اظهار داشت: واحد گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان البرز 10 شعبه از دو فروشگاه زنجیره‌ای استان را در قالب اکیپ‌های مشخصی مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: خارج از انتظار در این شعبات فروشگاه‌های مشاهده شد که متاسفانه در قالب تخفیف‌هایی محیطی سعی در فریب مردم را داشته و عملکرد آنها جای تعمل دارد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه علی‌رغم درج قیمت بر روی کالا، بسیار پایین تر از قیمت نصب شده در رویت مردم بود بدین شکل که با درج قیمت بسیار بالاتر از نرخ درج شده روی کالا و اعمال تخفیفات باز هم قیمت با لحاظ تخفیف بالاتر از قیمت درج شده بروی کالا بود مختاری با بیان اینکه در شعبات این فروشگاه ها علی رغم اعمال تخفیف و درج آن به صورت اتیکت قیمت در زیر غرفه محل فروش کالا در زمان صدور صورت حساب درج شده برای مشتری بسیار بالاتر از نرخ به روئیت رسیده مشتری بوده است،گفت: ضوابط بهداشت محیط در برخی از فروشگاه نیز که با تبلیقات وسیع مردم را به فروشگاه میکشانند ناپسند بوده است.

وی ادامه داد: از 10 فروشگاه بازرسی شده 10 پرونده تخلف در قالب‌های متخلف از جمله به دلایل گرانفروشی، تقلب در کسب‌، عدم رعایت نظامات صنفی ،عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شد، ضمنا به جهت فریب افکار عمومی که بعضا برخی فروشگاهها تا 45 درصد تخفیف در 400 قلم کالا را مطرح می نمودنددکه این موضوع واقعیت نداشت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با بیان اینکه در این فروشگاه‌ها تعداد اقلام مورد تخفیف حتی به ده قلم نمی رسید،گفت: از طرف اداره کل تعزیرات پرونده این تخلفات به دادسرای عمومی و انقلاب کرج طی منعکس شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟