انهدام باند سارقان زورگیر در فردیس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "بیژن جنتی" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی و موبایل قاپی خشن از نوجوانان و جوانان که توان مقابله در برابر سارقان را نداشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو 206 سفید با 3 سرنشین پس از شناسایی خیابان ها و اماکن خلوت و فاقد روشنایی، سوژه خود را انتخاب و با شیوه های مختلف او را به محل مورد نظر خود هدایت می کردند.

سرهنگ جنتی گفت: اعضای این باند خشن در هنگام سرقت درب صندوق عقب خودرو را برای مشخص نشدن شماره پلاک خودرو باز می کردند و در هنگام سرقت مالباختگان را با اعمال خشن به شدت مورد ضرب و جرح قرار می دادند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فردیس پس از انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شرور شدند که با هماهنگی مقام قضائی هر 3 آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی ادامه داد: سارقان در بازجویی های صورت گرفته به 7 فقره زورگیری و سرقت خشن اعتراف کردند که نامبردگان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و از آنجا روانه زندان شدند..

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان ضمن اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، گفت: با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد شد و در این موضوع اغماضی وجود ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟