به گزارش رکنا ، مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز طبق قانون با حضور و همکاری نماینده نیروی انتظامی پملب و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

روزبه مقدم اظهار کرد: طی بازدید مشترک کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی استان یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز پلمپ شد.

وی افزود: واحد دندانپزشکی غیرمجاز دارای تخلفاتی بود که طبق قانون با حضور و همکاری نماینده نیروی انتظامی پملپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی و تحویل داده شد.

مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: فرد متخلف بازداشت شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و هیچگونه تحصیلات و اطلاعات علمی و آکادمیک پزشکی و دندانپزشکی نداشته است.

وی افزود: همشهریان به‌دلیل پایین بودن هزینه خدمات به این واحدها مراجعه می‌کنند که در ادامه با مشکلات و عوارض بسیاری مواجه شده و در برخی موارد این مساله منجر به هزینه‌بر بودن روند درمانی و بازگشت به حالت عادی می‌شود.

مقدم ادامه داد: مردم عزیز باید در انتخاب مراکز درمانی دقت‌های لازم را به کار برده و از مراجعه به چنین واحدهای درمانی اجتناب‌ کنند و در صورت مشاهده چنین واحدهای غیرمجاز به سامانه 190 وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن برخوردهای لازم صورت گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟