قتل شنیع استاد دانشگاه در آبیک قزوین / جزئیات اعتراف 4 زن و مرد

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک در خصوص قتل مرموز یک استاد دانشگاه به خبرنگار حوادث رکنا گفت: استاد دانشگاهی حدودا ۵۰ساله قربانی هوس دیگران شد و چهار نفر هم در این زمینه دستگیر و بازداشت شدند. این اتفاق یک ماه پیش رخ داد و 10 روز بعد از قتل این استاد دانشگاه متهمان دستگیر شده و روانه زندان شدند.

احمدزاده در توضیح بیشتر این خبر گفت: 4 متهم پروند که 3 مرد و یک زن بودند پس از بررسی ها شناسایی شدند  یکی از متهمان مرد با همدستی یک زن به اتهام معاونت در قتل بازداشت شدند و 2 مرد دیگر به اتهام مشارکت در قتل استاد دانشگاه روانه زندان شدند.

سعید احمدزاده اظهار کرد: قتل این استاد دانشگاه به دلیل استمرار و سهولت در روابط نامشروع متهمان با یکدیگر بود. متهمان می خواستند این استاد دانشگاه را برای تکرار جرائم غیراخلاقی خود به قتل برسانند که در تحقیقات مشخص شد این 4 قاتل دانشجویان وی نبوده اند ولی رابطه نزدیکی با مقتول هم داشته اند.

متهمان به دلیل اینکه مقتول را عامل بازدارنده و سدی در مقابل اقدامات نامشروع و غیراخلاقی خود می‌دانستند، دست به ارتکاب قتل زدند.

وی افزود: در جریان این قتل و کمتر از ۱۰ روز چهار متهم دستگیر شدند که تعدادی از متهمان، معاونت در قتل داشتند و تمام متهمان به انجام قتل اقرار کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک ادامه داد: متهمان به قتل به خاطر صد میلیون ریال مرتکب قتل شده‌اند که مقرر شده بود مبلغی را هم پس از ارتکاب قتل دریافت کنند.

احمدزاده اضافه کرد: متهمان با اقدامات پلیس‌های تخصصی شناسایی و دستگیر شده‌اند و دستورات بازپرس شعبه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک صادر شده است.وی خاطرنشان کرد: بازسازی صحنه قتل، انجام شده و آزمایشات سم‌شناسی در پزشکی قانونی و تکمیل پرونده شخصیت هم در حال انجام است.

این مسئول قضائی تصریح کرد: به زودی کیفرخواست پرونده قتل مذکور صادر و به دادگاه کیفری قزوین ارسال می‌شود.دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک افزود: در حال حاضر متهمان قتل استاد دانشگاه در زندان مرکزی قزوین در بازداشت به سر می‌برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟