به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز از عملیات گسترده پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت خودرو خبر داد که سرکردگی آن را یک زن جوان به عهده داشت.

سرهنگ علی اکبر حسین پور در تشریح این خبر گفت: در تحلیل سرقت های داخل خودرو در مشهد و بینالود کارشناسان پلیس آگاهی طرقبه و شاندیز متوجه شگردهای مشترک سارقان در این پرونده ها شدند و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از پنج روز کار شبانه روزی و انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی، سرانجام سرکرده این باند که خانم جوان 24 ساله ای مشهور به «جانا» بود به همراه تعدادی از اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد.این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازجویی های انجام شده، این زن جوان همدستان خود را به پلیس معرفی کرد که در ادامه عملیات و با انجام هماهنگی های قضایی سه عضو دیگر این باند در نقاط مختلف مشهد و در عملیات های غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند و ضمن توقیف دو خودروی تیبا و زانتیا سلاح و مهمات از نوع وینچستر، نیز از مخفیگاه آنان به دست آمد.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان همچنین حدود 11 گرم مخدر صنعتی و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل تلفن های همراه و قطعات خودرو نیز کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 498680 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟