احمد جلالی رئیس مرکز بهداشت حمیدیه گفت: فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که مربوط به جشن پایان طرح و خداحافظی یکی از پزشکان بود که بخاطر اینکه طرح وی تمام شده شیرینی بین همکاران تقسیم کرد.

او در ادامه افزود: ۴ پزشک عمومی دیگر، یک متخصص اطفال و یک متخصص مغز و اعصاب آن روز در مرکز مشغول ویزیت بیماران بودند علاوه بر اینکه واحد رادیولوژی، دندان‌پزشکی نیز فعال و هیچ گونه خللی در وضعیت خدمات رسانی به بیماران ایجاد نشده بود.

جلالی بیان داشت: برخی افراد مغرض از این شرایط سواستفاده کرده و فیلم گرفتند که در آن روز شکایتی مبنی بر کوتاهی کردن پرسنل یا پزشکان در خدمات رسانی به بیماران دریافت نکردیم.

رئیس مرکز بهداشت حمیدیه ادامه داد: کسانی که در فیلم نشان داده می‌شودند پرستار بودند و پزشکان در مطب‌های خود مشغول ویزیت بیماران بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: جشن حدود ۱۰ دقیقه و در حد شیرینی خوردن بود و پس از انتشار فیلم از آنجایی که برخی افرادی که در فیلم نشان داده می‌شوند را می‌شناسم از آن‌ها سوال کردم که قصوری در خدمات پیش آمده که پاسخ دادند در آن روز متوجه جشنی در مرکز بهداشت نشدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498653 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟