به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی حین گشت زنی‌های هدفمند خود در نقاط شلوغ وپرتردد ۲ زن جوان جیب بر را شناسایی و جهت دستگیری آنان سریعا وارد عمل شدند.

اوافزود: هر دو متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به ۱۱ فقره سرقت به روش جیب بری و کیف قاپی اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مرتکبان این گونه جرائم با انتخاب طعمه‌های خود در نقاط شلوغ و پر تردد نظیر اماکن و اتوبوس‌های شرکت واحد به صورت کاملاً حرفه‌ای و ماهرانه به افراد نزدیک شده و در یک فرصت مناسب اقدام به سرقت از جیب و یا کیف مردم می‌کنند، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از به نمایش گذاشتن محتویات کیف خود در اتوبوس‌ها و مکان‌های شلوغ خودداری کنید، از حمل پول نقد پرهیز کرده و از کارت‌های اعتباری استفاده کنید، از درج رمز کارت بر روی کارت‌های بانکی خودداری کنید، زیپ کیف خود را همواره بسته نگه داشته و در شلوغی اتوبوس کیف را جلوی خود قرار داده و با یک دست خود طوری آن را در دست بگیرید که زیپ یا قفل کیف در دست شما باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟